Христова, Т. Є. та Дворовенко, Т. П. (2016) Використання методів плавання у системі комплексної реабілітації дітей 9–11 років із затримкою психічного розвитку. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали VIII міжнар. iнтернет-конф. (8-9 червня 2016 р., м. Мелітополь). с. 46-47.
Text
КhrystovayaТЕ, Dvorovenko TP_tez..pdf Скачати (190kB) |
Резюме
Проблема охорони здоров'я дітей, актуальність якої стає все більше очевидною у зв'язку зі зростанням захворювань і функціональних розладів серед дитячого населення, вимагає широких профілакт ичних заходів у системі освіти . Для дітей із затримкою психічного розвитку фізичне виховання є не тільки засобом зміцнення здоров'я, підвищення рухової підготовленості, але й потужним фактором корекції та комп енсації порушених функцій . Засоби плав ання є важливим компонентом фізичного виховання дітей із затримкою психічного розвитку. Крім основної функції оволодіння навичкою пересування у воді, вони сприяють підвищенню рівня розвитку психічних якостей, а також загальному оздоровленню .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Користувач, що депонує: | професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова |
Дата внесення: | 02 Жов 2018 07:22 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2267 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |