МДПУ репозиторій

Впровадження індивідуальних освітніх траєкторій у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання

Крашеніннік, І. В. (2018) Впровадження індивідуальних освітніх траєкторій у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 135-139. ISSN 978-617-7566-33-4

[img] Text
krasheninnik_2018.pdf

Скачати (141kB)

Резюме

Розглядається проблема професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання у закладах вищої освіти. Висвітлюється значення індивідуальних освітніх траєкторій як засобу здійснення цієї підготовки. Пропонуються можливості їх впровадження у навчальному процесі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Майбутній інженер-програміст, індивідуальна освітня траєкторія, професійна підготовка, заклади вищої освіти, скорочений термін навчання
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 24 Вер 2018 12:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2256

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу