Крашеніннік, І. В. (2018) Впровадження індивідуальних освітніх траєкторій у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 135-139. ISSN 978-617-7566-33-4
Text
krasheninnik_2018.pdf Скачати (141kB) |
Резюме
Розглядається проблема професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання у закладах вищої освіти. Висвітлюється значення індивідуальних освітніх траєкторій як засобу здійснення цієї підготовки. Пропонуються можливості їх впровадження у навчальному процесі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Майбутній інженер-програміст, індивідуальна освітня траєкторія, професійна підготовка, заклади вищої освіти, скорочений термін навчання |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 24 Вер 2018 12:58 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2256 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |