Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 8. Regional educational policy: from theory to practice. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.
Text
2.pdf Download (282kB) |
Abstract
Розділ монографії «Регіональна освітня політика: від теорії до практики» присвячено викладу результатів дефініційного аналізу поняття «місто/ регіон, що навчається», основних характеристик міста/ регіону, що навчається та обґрунтуванню індикаторів досягнення характеристик нового соціального статусу регіону, характеристиці «мінімалістичної» та «максималістичної» концепції розвитку освіти упродовж життя на регіональному рівні, аналізу механізмів реалізації концепції міста, регіону, що навчається.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 13 Aug 2018 12:20 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2133 |
Actions (login required)
View Item |