МДПУ репозиторій

Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 8. Regional educational policy: from theory to practice

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 8. Regional educational policy: from theory to practice. Інший. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

[img] Text
2.pdf

Скачати (282kB)

Резюме

Розділ монографії «Регіональна освітня політика: від теорії до практики» присвячено викладу результатів дефініційного аналізу поняття «місто/ регіон, що навчається», основних характеристик міста/ регіону, що навчається та обґрунтуванню індикаторів досягнення характеристик нового соціального статусу регіону, характеристиці «мінімалістичної» та «максималістичної» концепції розвитку освіти упродовж життя на регіональному рівні, аналізу механізмів реалізації концепції міста, регіону, що навчається.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 13 Серп 2018 12:20
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2133

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу