Прийма, Сергій (2015) Концептуальні засади регіональної освітньої політики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 14 (1). с. 56-61. ISSN 2219-5203
Text
1046-2131-1-SM.pdf Скачати (559kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/index
Резюме
У статті здійснено теоретичний аналіз концепту «регіон, що навчається», розкрито його міждисциплінарність і соціокультурну зумовленість, розглянуто підходи до визначення. На прикладі міст і регіонів, що навчаються, доведено необхідність спрямування зусиль на розробку концептуальних засад регіональної освітньої політики й аналіз практичного досвіду її реалізації для відбору кращих практик і адаптації їх до українських реалій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 01 Лют 2016 12:25 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 12:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |