Дяченко-Богун, Марина (2015) Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 15-19. ISSN 2219-5203
Text
1260-2627-1-SM.pdf Скачати (424kB) |
Резюме
Стаття присвячена проблемі визначення факторів впливу глобальних тенденцій розвитку суспільства на формування змісту підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у навчальних закладах. Аналізується науково-педагогічна література з цього питання й розкривається значення терміна «глобалізація», під яким розуміється процес взаємозалежності країн під впливом економічних, політичних, культурних відносин, виникнення світової загальної соціокультурної системи. Підкреслюється, що зміни, які відбуваються в сучасному світі, забезпечують становлення такого типу культури, для якого консервативна «когнітивна» освіта виявляється неефективною й недоцільною, що потребує створення нової освітньої моделі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 23 Лют 2016 18:12 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/192 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |