МДПУ репозиторій

Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти

Дяченко-Богун, Марина (2015) Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 15-19. ISSN 2219-5203

[img] Text
1260-2627-1-SM.pdf

Скачати (424kB)

Резюме

Стаття присвячена проблемі визначення факторів впливу глобальних тенденцій розвитку суспільства на формування змісту підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у навчальних закладах. Аналізується науково-педагогічна література з цього питання й розкривається значення терміна «глобалізація», під яким розуміється процес взаємозалежності країн під впливом економічних, політичних, культурних відносин, виникнення світової загальної соціокультурної системи. Підкреслюється, що зміни, які відбуваються в сучасному світі, забезпечують становлення такого типу культури, для якого консервативна «когнітивна» освіта виявляється неефективною й недоцільною, що потребує створення нової освітньої моделі.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 23 Лют 2016 18:12
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/192

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу