Ковальчук, О. В. та Непша, О. В. та Суханова, Г. П. та Ушаков, В. С. (2016) Основні чинники які визначають зміст професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: зб. матер. І-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (1). с. 263-265.
Це - остання версія цього елементу.
Text
15.pdf Скачати (177kB) |
Резюме
Під професійно-прикладною фізичною підготовкою (ППФП) розуміється підсистема фізичного виховання, яка найкращим чином забезпечує формування та вдосконалення властивостей і якостей, що мають істотне значення для конкретної професійної діяльності людини. Ідея використання засобів фізичної культури в процесі підготовки людини до праці давно перестала бути принципово новою. Ще в 1891 році П. Ф. Лесгафт в своїй праці «О физическом образовании в профессиональной школе» писав, що вводячи фізичну освіту в професійну школу, ми маємо досягти мистецтва в ремеслі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 02 Трав 2018 11:11 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1622 |
Доступні версії цього елементу
- Основні чинники які визначають зміст професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. (deposited 02 Трав 2018 11:11) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |