МДПУ репозиторій

Сучасні підходи до диференційованого вивчення природознавства в школі

Dechtyarenko, S. G. та Korzh, A. P. (2015) Сучасні підходи до диференційованого вивчення природознавства в школі. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (2). с. 112-120. ISSN 2225-5486

[img] Text
1106-2227-1-SM.pdf

Скачати (980kB)

Резюме

У статті аналізується можливість диференційованого вивчення природознавства в школі на основі екологізації навчального процесу. У забезпеченні життєвих компетенцій учнів не останнього значення набуває їхнє екологічне виховання, яке, крім надання знань, передбачає й формування відповідного світогляду. За власною спрямованістю завдання можуть передбачати: формування загальних уявлень про сучасну екологічну картину світу; розуміння взаємозв’язку живого та неживого в природі; формування уявлень про те, що людина є невід?ємним елементом природи.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 09 Лют 2016 15:18
Останні зміни: 18 Лют 2016 13:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/144

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу