Dechtyarenko, S. G. та Korzh, A. P. (2015) Сучасні підходи до диференційованого вивчення природознавства в школі. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (2). с. 112-120. ISSN 2225-5486
Text
1106-2227-1-SM.pdf Скачати (980kB) |
Резюме
У статті аналізується можливість диференційованого вивчення природознавства в школі на основі екологізації навчального процесу. У забезпеченні життєвих компетенцій учнів не останнього значення набуває їхнє екологічне виховання, яке, крім надання знань, передбачає й формування відповідного світогляду. За власною спрямованістю завдання можуть передбачати: формування загальних уявлень про сучасну екологічну картину світу; розуміння взаємозв’язку живого та неживого в природі; формування уявлень про те, що людина є невід?ємним елементом природи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 09 Лют 2016 15:18 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/144 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |