МДПУ репозиторій

Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). с. 193-202. ISSN 2219-5203

[img] Text
11.pdf

Скачати (374kB)

Резюме

Досліджено особливості функціонування та розвитку систем відкритої освіти дорослих як соціокультурних об’єктів. Показано, що розуміння динаміки соціокультурних явищ і процесів є ефективним способом вивчення соціокультурної реальності на сучасному етапі розвитку людської цивілізації. Дійдено висновку про підпорядкування процесів функціонування та розвитку систем відкритої освіти дорослих універсальній парадигмі розвитку соціуму та їх відповідність лінійно-циклічно-спіральній схемі фрактальної природи, яка й визначає тенденції подальшого розвитку систем відкритої освіти дорослих. Ключові слова: соціокультурна динаміка; відкрита освіта; освіта впродовж життя; освіта дорослих; системи відкритої освіти дорослих; лінійно-циклічно-спіральна схема розвитку соціокультурних систем.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 12 Вер 2017 08:29
Останні зміни: 06 Жов 2020 12:02
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1411

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу