МДПУ репозиторій

Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу

Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. с. 266-268.

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
21_распознан.pdf

Скачати (102kB)

Резюме

Досліджено основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Проведено зіставлення культурно-освітнього простору з критеріями синергетичних систем, розкрито зміст синергетичних принципів і продемонстровано ефект їх застосування у проектуванні культурно-освітнього простору, визначено параметри порядку, що описують поведінку соціокультурної системи синергетичного типу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 11 Вер 2017 12:42
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1398

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу