Прийма, Сергій (2014) Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матер. всеукр. наук.-практ. конф.. с. 119-130.
Це - остання версія цього елементу.
Text
24_распознан.pdf Скачати (398kB) |
Резюме
на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства найбільш адекватною стратегією реалізації ідей і принципів людиномірності є відкрита освіта. Показано, що саме відкрита освіта найбільш повно враховує таку характеристику інформаційного суспільства як відкритість, що проявляється у відкритості світу, відкритості самої людини, відкритості процесів пізнання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 12:42 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1396 |
Доступні версії цього елементу
-
Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. (deposited 03 Лют 2017 08:06)
- Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. (deposited 11 Вер 2017 12:42) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |