Прийма, Сергій (2007) Якість вищої освіти у європейському освітньому просторі: стандарти і компетентнісний підхід. Проблеми забезпечення якості підготовки фахівців та гармонізації національних стандартів вищої освіти в європейському освітньому просторі. с. 63-69.
Це - остання версія цього елементу.
Text
20_распознан.pdf Скачати (5MB) |
Резюме
У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 12:40 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1395 |
Доступні версії цього елементу
-
Якість вищої освіти у європейському освітньому просторі: стандарти і компетентнісний підхід. (deposited 01 Лют 2017 07:17)
- Якість вищої освіти у європейському освітньому просторі: стандарти і компетентнісний підхід. (deposited 11 Вер 2017 12:40) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |