Прийма, Сергій (2002) Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 139-142.
Це - остання версія цього елементу.
Text
19_распознан.pdf Скачати (758kB) |
Резюме
Розвиток сучасного суспільства потребує суттєвих змін у системі освіти, що є стратегічною основою відтворення і нарощування інтелектуального, духовного потенціалу українського народу, найбільш масштабним та дієвим чинником його модернізації, запорукою майбутнього держави. Головною ж перевагою використання даної технології у професійній підготовці фахівців є те, що студенти, окрім вивчення предметного матеріалу та загально інтелектуального розвитку, ознайомлюються з основними положеннями принципово нової технології, особливостями її впровадження в навчально-виховний процес, поповнюючи при цьому свій педагогічній інструментарій та підвищуючи професійний рівень.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 12:37 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1394 |
Доступні версії цього елементу
-
Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. (deposited 03 Січ 2017 06:49)
- Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. (deposited 11 Вер 2017 12:37) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |