МДПУ репозиторій

Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики

Прийма, Сергій (2002) Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 139-142.

ПопередженняДоступна - більш нова версія цього елементу.
[img] Text
5.PDF - Опублікована Версія

Скачати (734kB)

Резюме

Розвиток сучасного суспільства потребує суттєвих змін у системі освіти, що є стратегічною основою відтворення і нарощування інтелектуального, духовного потенціалу українського народу, найбільш масштабним та дієвим чинником його модернізації, запорукою майбутнього держави. Головною ж перевагою використання даної технології у професійній підготовці фахівців є те, що студенти, окрім вивчення предметного матеріалу та загально інтелектуального розвитку, ознайомлюються з основними положеннями принципово нової технології, особливостями її впровадження в навчально-виховний процес, поповнюючи при цьому свій педагогічній інструментарій та підвищуючи професійний рівень.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 03 Січ 2017 06:49
Останні зміни: 03 Січ 2017 06:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1287

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу