МДПУ репозиторій

Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти

Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). с. 258-267.

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
9_распознан.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Публікація містить дослідження відкритої освіти що визначається як складна нелінійна нерівноважа соціокультурна система «процесуальної» природи. Теоретично обґрунтовано доцільність використання інформаційних процесів в якості механізмів соціокультурної динаміки. Автор приходить висновку про необхідність застосування синергетико-інформаційного підходу в якості методології дослідження відкритої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 11 Вер 2017 11:57
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1388

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу