МДПУ репозиторій

Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи

Прийма, Сергій (2011) Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. Вища освіта України, 1 (3). с. 408-417.

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
7_распознан.pdf

Скачати (5MB)

Резюме

Актуальність статті обумовлена нагальними потребами розуміння принципів проектування і і функціонування систем відкритої освіти дорослих з метою вибору моделі їх реалізації. У публікації виконано аналіз систем "відкритої" та "закритої" освіти, показано їх принципові відмінності. На прикладі двої OpenCourseWare та Connexions - проектів відкритої освіти розкрито характерні особливості існуючих на сьогодні підходів до надання вільного доступу до освітніх ресурсів. Зроблено висновок про те, що вказані проекти є не просто різними прикладами організації вільного доступудо освітніх ресурсів, а етапами еволюційного розвитку моделей відкритої освіти, що базується на панівних на сьогодні в мережі Інтернет Web 1.0 і Web 2.0. Показано перспективи проектів відкритої освіти, що побудовані за Web 3.0. Ключові слова: освіта дорослих, відкриті освітні ресурси, відкрита освіта дорослих, моделі відкритої освіти дорослих.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 11 Вер 2017 11:14
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1385

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу