МДПУ репозиторій

Авторський метод формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку та дітей з аутизмом

Шевченко, Світлана Віталіївна та Суменко, Тетяна Юріївна (2023) Авторський метод формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку та дітей з аутизмом. Сучасні проблеми гуманітарної науки і практики: філософський, психологічний та соціальний виміри: зб. наук. праць. с. 244-249.

[img] Text
Тези_Суменко_ларп.pdf

Скачати (341kB)

Резюме

За останнє десятиріччя, проблема формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку стала предметом прицільної уваги дослідників та фахівців практиків, що працюють у межах реабілітаційних установ. Науковий інтерес означеної проблеми зумовлений відсутністю сталих науково обґрунтованих даних про корекційно-розвиткову роботу для дітей із СПР та дітей з аутизмом у межах реабілітаційних установ та їх можливості опановувати елементарні знання, соціальні навички та компетентності.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: С.В. Шевченко
Дата внесення: 06 Черв 2024 21:19
Останні зміни: 06 Черв 2024 21:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13711

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу