Шевченко, Світлана Віталіївна та Суменко, Тетяна Юріївна (2023) Авторський метод формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку та дітей з аутизмом. Сучасні проблеми гуманітарної науки і практики: філософський, психологічний та соціальний виміри: зб. наук. праць. с. 244-249.
Text
Тези_Суменко_ларп.pdf Скачати (341kB) |
Резюме
За останнє десятиріччя, проблема формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку стала предметом прицільної уваги дослідників та фахівців практиків, що працюють у межах реабілітаційних установ. Науковий інтерес означеної проблеми зумовлений відсутністю сталих науково обґрунтованих даних про корекційно-розвиткову роботу для дітей із СПР та дітей з аутизмом у межах реабілітаційних установ та їх можливості опановувати елементарні знання, соціальні навички та компетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 06 Черв 2024 21:19 |
Останні зміни: | 06 Черв 2024 21:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13711 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |