Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). pp. 82-83.
![Осадча К.pdf [thumbnail of Осадча К.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
Осадча К.pdf
Download (106kB)
Abstract
Нині різного роду супроводи особистості здійснюють психологи, психотерапевти, соціальні педагоги, коучі і т. д. Особливе місце в цьому переліку належить тьюторському супроводу. Хоча історія виникнення тюторства відноситься до середньовіччя, організація тьюторського супроводу молоді, що навчається, затребувана саме сьогодні. Це пов'язано з безперервною освітою особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх орієнтирів, і, в кінцевому підсумку, з потребою в самореалізації і професійному становленні.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики | 
| Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра | 
| Date Deposited: | 12 Jun 2017 11:08 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1364 | 




