Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). с. 82-83.
Text
Осадча К.pdf Скачати (106kB) |
Резюме
Нині різного роду супроводи особистості здійснюють психологи, психотерапевти, соціальні педагоги, коучі і т. д. Особливе місце в цьому переліку належить тьюторському супроводу. Хоча історія виникнення тюторства відноситься до середньовіччя, організація тьюторського супроводу молоді, що навчається, затребувана саме сьогодні. Це пов'язано з безперервною освітою особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх орієнтирів, і, в кінцевому підсумку, з потребою в самореалізації і професійному становленні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 12 Черв 2017 11:08 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1364 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |