МДПУ репозиторій

Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих : матер. Форуму до Міжнар. Днів освіти дорослих в Україні. с. 169-171.

[img] Text
53 EU – Ukraine_ adult education_002.pdf

Скачати (363kB)

Резюме

У публікації проаналізовано Концепцію регіону, що навчається, як основу регіональної освітньої політики та складник системи розбудови громадянського суспільства. Наголошено, що Концепція передбачає створення й розвиток спільноти, яка навчається, на основі використання об'єднаного потенціалу трудових, матеріальних, фінансових, організаційно-управлінських ресурсів регіону з метою підвищення конкурентоздатності міста, регіону й держави в цілому.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 24 Квіт 2017 12:00
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1346

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу