Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих : матер. Форуму до Міжнар. Днів освіти дорослих в Україні. с. 169-171.
Text
53 EU – Ukraine_ adult education_002.pdf Скачати (363kB) |
Офіційний URL: http://lib.iitta.gov.ua/106515/1/EU%20%E2%80%93%20...
Резюме
У публікації проаналізовано Концепцію регіону, що навчається, як основу регіональної освітньої політики та складник системи розбудови громадянського суспільства. Наголошено, що Концепція передбачає створення й розвиток спільноти, яка навчається, на основі використання об'єднаного потенціалу трудових, матеріальних, фінансових, організаційно-управлінських ресурсів регіону з метою підвищення конкурентоздатності міста, регіону й держави в цілому.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 24 Квіт 2017 12:00 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1346 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |