МДПУ репозиторій

Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm. Страх та невпевненість дитини як психологічні фактори дискалькулії

Свириденко, Г. В. (2023) Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm. Страх та невпевненість дитини як психологічні фактори дискалькулії. Інший. Baltija Publishing, Riga.

[img] Text
Монографія.pdf

Скачати (887kB)

Резюме

У статті розглядається актуальна проблема подолання страхів та невпевненості у собі молодших школярів як психологічного чинника дискалькулії. Проаналізовано і представлено теоретичний аспект зазначеної проблеми. Автором доводиться, що дитячі страхи та невпевненість позбавляє дитину психологічного комфорту та є основною причиною хронічної неуспішності в математичній галузі. В роботі наголошується, з метою подолання страхів та невпевненості в учнів з дискалькулією, слід створити емоційно сприятливе освітнє середовище з гуманними відносинами та використанням системи завдань, що забезпечує досягнення успіху кожною дитиною. Представлена модель психолого�педагогічної роботи з метою створення умов для всебічного розвитку кожного учня в умовах інклюзивного ЗНЗ.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 25 Січ 2024 09:08
Останні зміни: 25 Січ 2024 09:08
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13428

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу