МДПУ репозиторій

Diagnostic Markers for Studying the Dynamics of Adolescent Creativity Development at Arts Integrated Lessons

Seheda, Nataly та Tereschenko, Svitlana (2020) Diagnostic Markers for Studying the Dynamics of Adolescent Creativity Development at Arts Integrated Lessons. Journal of History Culture and Art Research, 9 (4). с. 60-76.

[img] Text (стаття розкриває діагностичні маркери по створенню методики розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики)
веб оф сайнс. 2020.pdf - Опублікована Версія

Скачати (466kB)

Резюме

Diagnostic Markers for Studying the Dynamics of Adolescent Creativity Development at Arts Integrated Lessons

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 28 Лист 2023 23:15
Останні зміни: 28 Лист 2023 23:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13281

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу