Seheda, Nataly та Tereschenko, Svitlana (2020) Diagnostic Markers for Studying the Dynamics of Adolescent Creativity Development at Arts Integrated Lessons. Journal of History Culture and Art Research, 9 (4). с. 60-76.
Text (стаття розкриває діагностичні маркери по створенню методики розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики)
веб оф сайнс. 2020.pdf - Опублікована Версія Скачати (466kB) |
Резюме
Diagnostic Markers for Studying the Dynamics of Adolescent Creativity Development at Arts Integrated Lessons
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Світлана Веніамінівна Терещенко |
Дата внесення: | 28 Лист 2023 23:15 |
Останні зміни: | 28 Лист 2023 23:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13281 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |