Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. pp. 266-268.
There is a more recent version of this item available. |
Text
прийма гарм.pdf Download (86kB) |
Abstract
Досліджено основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Проведено зіставлення культурно-освітнього простору з критеріями синергетичних систем, розкрито зміст синергетичних принципів і продемонстровано ефект їх застосування у проектуванні культурно-освітнього простору, визначено параметри порядку, що описують поведінку соціокультурної системи синергетичного типу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Науковий відділ |
Date Deposited: | 03 Feb 2017 08:07 |
Last Modified: | 03 Feb 2017 08:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1321 |
Available Versions of this Item
- Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. (deposited 03 Feb 2017 08:07) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |