Маслова, А. В. та Гончарова, О. А. (2022) Формування толерантності здобувачів початкової освіти в процесі вивчення іноземної мови. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 29-30 вересня 2022 р.: збірник матеріалів V міжнародної науково-практичної конференції. с. 230-233.
Text
12. Тези_Маслова, Гончарова.pdf - Опублікована Версія Скачати (488kB) |
Резюме
Останнім часом тема толерантності, як однієї з провідних цінностей ЄС, стала однією з найбільш актуальних і широко затребуваних в освітньому просторі. Як доводять численні дослідження в галузі педагогіки та психології, виховання толерантності необхідно починати ще з дошкільного віку, коли у дитини починають формуватись моральні цінності, норми поведінки, закладається сприйняття власної та іншої особистості як самоцінності, й продовжувати під час навчання у початковій школі, коли дитина зустрічається із новими нормами поведінки, цінностями, іншими культурами, незвичними ситуаціями, на які вона має навчитися реагувати адекватно й толерантно. В той же час, імплементація загальноєвропейських цінностей, в нашому випадку толерантності, в зміст програм різних навчальних предметів, англійської мови зокрема, сприятиме успішному формуванню загальної культури толерантності у здобувачів початкової освіти. Тому мета цієї публікації полягає у визначенні особливостей формування толерантності дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення іноземної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Жов 2023 14:36 |
Останні зміни: | 09 Жов 2023 14:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13129 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |