МДПУ репозиторій

Методичні підходи до формування географічних понять як компоненту географічних знань учнів

Гришко, Світлана Вікторівна та Зав’ялова, Тетяна Василівна та Непша, Олександр Вікторович та Прохорова, Лариса Анатоліївна (2022) Методичні підходи до формування географічних понять як компоненту географічних знань учнів. Actual scientific research in the modern world, 6 (86) (4). с. 13-17. ISSN 2524-0986

[img] Text
Гришко С.В..pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Основними одиницями географічних знань є поняття про географічні об’єкти та явища та їх образні уявлення, процес формування яких здійснюється одночасно. У змісті шкільної географії представлені загальні та одиничні поняття. Загальні поняття не мають власних географічних назв, а одиничні поняття мають власні географічні назви. Формування понять здійснюється індуктивним (від часткового до загального) і дедуктивним (від загального до часткового) шляхом пізнання. Основними показниками засвоєння поняття є: знання його визначення, вміння виділяти суттєві відмітні ознаки поняття, що вивчається, наявність образного уявлення про вивчений географічний об'єкт або явище, вміння застосовувати знання про вивчене поняття при вирішенні нових пізнавальних завдань.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 14 Лип 2023 18:52
Останні зміни: 14 Лип 2023 18:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12973

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу