Христова, Т. Є. та Пюрко, В. Є. та Пюрко, О. Є. (2022) Характеристика педагогічних умов підготовки вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами. Інноваційна педагогіка, 51 (2). с. 147-150. ISSN 2663-6085
Text
_Стаття окремо, с. 147-150 (1).pdf Restricted to Тільки штат репозиторію Скачати (162kB) | Запит копії |
Резюме
У статті відзначено, що незважаючи на наявність значної кількості педагогічних і методичних наукових досліджень щодо формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання, підготовка до виховної роботи в умовах реалізації концепції Нової української школи як у теоретичному, так і в практичному аспектах, досліджена недостатньо. Мета роботи полягала у наданні характеристики педагогічних умов, які сприятимуть успішній підготовці вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами. На основі структурно-логічного аналізу літературних джерел й узагальнення власного досвіду охарактеризовано педагогічні умови, які обумовлюють ефективну підготовку вчителя фізичної культури до виховної роботи зі здобувачами середньої освіти. Процес виховання характеризується розмаїттям завдань і напрямів, систематично поповнюється новими векторами та напрямами роботи. Необхідність реалізації сучасних підходів до виховання школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи визначається потребами суспільства у креативному поколінні педагогічних кадрів, які на високому рівні зможуть реалізувати комплексні завдання з освіти, виховання та розвитку школярів, що відповідають магістральним лініям державної освітньої політики України. Надається характеристика кожній педагогічній умові та окреслюються її змістовні складові, які позитивно впливають на професійний розвиток, саморозвиток і самовдосконалення майбутнього вчителя фізичної культури. Перша педагогічна умова – збагачення професійної підготовки здобувачів вищої освіти виховним змістом в галузі фізичної культури і спорту (змістовний аспект); друга – спрямованість педагогічної практики на формування вмінь виховної роботи; третя – запровадження особистісно-орієнтованої підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховної роботи зі школярами. Доведено, що охарактеризовані педагогічні умови є сприятливою основою для досягнення високого рівня професійної компетентності вчителів фізичної культури, їх професійного зростання та самовдосконалення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | педагогічні умови, виховна роботи, учитель фізичної культури, здобувачі середньої освіти. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова |
Дата внесення: | 29 Квіт 2023 20:59 |
Останні зміни: | 29 Квіт 2023 20:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12816 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |