МДПУ репозиторій

Характеристика педагогічних умов підготовки вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами

Христова, Т. Є. та Пюрко, В. Є. та Пюрко, О. Є. (2022) Характеристика педагогічних умов підготовки вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами. Інноваційна педагогіка, 51 (2). с. 147-150. ISSN 2663-6085

[img] Text
_Стаття окремо, с. 147-150 (1).pdf
Restricted to Тільки штат репозиторію

Скачати (162kB) | Запит копії

Резюме

У статті відзначено, що незважаючи на наявність значної кількості педагогічних і методичних наукових досліджень щодо формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання, підготовка до виховної роботи в умовах реалізації концепції Нової української школи як у теоретичному, так і в практичному аспектах, досліджена недостатньо. Мета роботи полягала у наданні характеристики педагогічних умов, які сприятимуть успішній підготовці вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами. На основі структурно-логічного аналізу літературних джерел й узагальнення власного досвіду охарактеризовано педагогічні умови, які обумовлюють ефективну підготовку вчителя фізичної культури до виховної роботи зі здобувачами середньої освіти. Процес виховання характеризується розмаїттям завдань і напрямів, систематично поповнюється новими векторами та напрямами роботи. Необхідність реалізації сучасних підходів до виховання школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи визначається потребами суспільства у креативному поколінні педагогічних кадрів, які на високому рівні зможуть реалізувати комплексні завдання з освіти, виховання та розвитку школярів, що відповідають магістральним лініям державної освітньої політики України. Надається характеристика кожній педагогічній умові та окреслюються її змістовні складові, які позитивно впливають на професійний розвиток, саморозвиток і самовдосконалення майбутнього вчителя фізичної культури. Перша педагогічна умова – збагачення професійної підготовки здобувачів вищої освіти виховним змістом в галузі фізичної культури і спорту (змістовний аспект); друга – спрямованість педагогічної практики на формування вмінь виховної роботи; третя – запровадження особистісно-орієнтованої підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховної роботи зі школярами. Доведено, що охарактеризовані педагогічні умови є сприятливою основою для досягнення високого рівня професійної компетентності вчителів фізичної культури, їх професійного зростання та самовдосконалення.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: педагогічні умови, виховна роботи, учитель фізичної культури, здобувачі середньої освіти.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Користувач, що депонує: професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова
Дата внесення: 29 Квіт 2023 20:59
Останні зміни: 29 Квіт 2023 20:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12816

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу