Алексеева, Г. М. та Новак, О. М. та Мизюк, В. А. та Саєнко, Ю. О. (2021) Технології візуалізації для розробки матеріалів у професійній підготовці майбутніх фахівців. Наукові записки кафедри педагогіки (48). с. 91-100. ISSN 2074-8167
Text
Харків.pdf Скачати (4MB) |
Резюме
У статті представлений досвід використання технології візуалізації у професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, зокрема відео лекції на прикладі підготовки ІТ фахівців Бердянського державного педагогічного університету. Акцентується, що необхідна зміна парадигми викладання дисциплін комп’ютерного профілю в контексті візуалізації дидактичних матеріалів як основи абстрагування матеріалу. Розглядаються практичні аспекти розробки дидактичних та методичних матеріалів технології навчання студентів шкільному курсу інформатики з використанням відеоматеріалів. Доведено, що велика кількість різноманітних методів й інструментальних засобів навчання є дієвим механізмом, здатним вирішити як навчально-методичні проблеми для застосування сучасних освітніх інновацій в вищій освіті, здійснити оптимізацію навчального процесу, а також реалізувати нові підходи до безперервного і випереджаючого навчання. Встановлено, що використання електронних навчальних систем із засобами візуалізації сприяють більш успішному сприйняттю і запам’ятовуванню навчального матеріалу студентами. Це обумовлено активізацією роботи одночасно обох півкуль: ліва півкуля звично працює при традиційній формі навчання, а права півкуля, відповідальна за образно-емоційне сприйняття пропонованої інформації, активізується при візуалізації. В результаті відбувається творчий і професійний розвиток особистості. Проаналізовано класичні методики навчання дисципліни “Шкільний курс інформатики“ з лекційно-практичними формами навчання з переважно текстовими дидактичними матеріалами, що мають низький рівень абстрагування порівняно з використанням відеоматеріалів. Доведено, що, завдяки технічним перевагам застосування відеоматеріалів здійснюється підвищення якості й ефективності освітнього процес. Тобто технології візуалізації мають значний потенціал, що гарантує якісну професійну підготовку студентів. Ключові слова: вища освіта, професійна підготовка, майбутні інженери-педагоги, інформаційні технології, системи керування контентом, відеоматеріали.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 15 Лют 2023 16:22 |
Останні зміни: | 15 Лют 2023 16:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12766 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |