Шевченко, С. В. (2022) Гра як інструмент формування сприятливого соціально-психологічного клімату та джерело розвитку усіх учасників освітнього процесу. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 18 листоп. 2022 р.. с. 357-361.
Text
162-Chapter Manuscript-5146-1-10-20221108-357-361.pdf Скачати (401kB) |
Резюме
Пріоритетною сферою соціально-економічного, духовного і культурного розвитку України є система освіти. Одним із напрямків реформування освіти, передбачених законами України «Про освіту», 358 «Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту» і національною програмою «Освіта. Україна ХХІ століття» є створення умов для забезпечення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в освітньому середовищі. Соціально-психологічний клімат у закладі освіти впливає на рівень сформованості особистості здобувачів, є індикатором їх успішності, забезпечує ефективність педагогічної та науково-педагогічної діяльності, розвитку професійної майстерності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 08 Груд 2022 18:57 |
Останні зміни: | 08 Груд 2022 18:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12738 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |