Котлярова, В. Ю. та Ткач, М. В. та Котлярова, А. В. (2022) Інформаційні технології як складова професійно орієтованої методики навчання іноземних мов. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (12). с. 138-141.
Text
Збірник МСК № 12-138-141.pdf Скачати (617kB) |
Резюме
Тенденції технічного прогресу суспільства вимагають невідкладного рішення проблеми випереджаючого розвитку системи освіти на основі інформаційних технологій (ІТ). Інформатизація припускає зміну змісту, методів і організаційних форм освіти. Включення сучасних ІТ у навчальний процес створює можливості підвищення якості освіти. Для цього, в першу чергу, необхідно підготувати викладачів: доля технологічних інновацій у вузі безпосередньо залежить від становлення до них педагога, оскільки особа вчителя і його світоглядні установки і є змістом освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Вер 2022 15:52 |
Останні зміни: | 09 Вер 2022 15:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12659 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |