МДПУ репозиторій

Інформаційні технології як складова професійно орієтованої методики навчання іноземних мов

Котлярова, В. Ю. та Ткач, М. В. та Котлярова, А. В. (2022) Інформаційні технології як складова професійно орієтованої методики навчання іноземних мов. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (12). с. 138-141.

[img] Text
Збірник МСК № 12-138-141.pdf

Скачати (617kB)

Резюме

Тенденції технічного прогресу суспільства вимагають невідкладного рішення проблеми випереджаючого розвитку системи освіти на основі інформаційних технологій (ІТ). Інформатизація припускає зміну змісту, методів і організаційних форм освіти. Включення сучасних ІТ у навчальний процес створює можливості підвищення якості освіти. Для цього, в першу чергу, необхідно підготувати викладачів: доля технологічних інновацій у вузі безпосередньо залежить від становлення до них педагога, оскільки особа вчителя і його світоглядні установки і є змістом освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 09 Вер 2022 15:52
Останні зміни: 09 Вер 2022 15:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12659

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу