Крашеніннік, І. В. та Звонарьова, А. А. (2021) Використання онлайн-сервісу Gamilab для організації дидактичних ігор у закладах професійної освіти. Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 8-11 грудня 2021). с. 277-280.
Text
Крашеніннік,Звонарьова.pdf Скачати (941kB) |
Резюме
У статті наведено результати аналізу можливостей онайлн сервісу GamiLab для створення дидактичних ігор з метою їх використання в освітньому процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Проаналізовано плюси та мінуси використання сервісів для ігрофікації навчання. Автори розкривають особливості роботи конструкторів дидактичних ігор та описують переваги їх використання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 23 Груд 2021 09:51 |
Останні зміни: | 23 Груд 2021 09:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12517 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |