Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. (2021) Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. pp. 410-420. ISSN 2412-1142
Text
Аналіз досвіду змішаного навчання.pdf Download (424kB) |
Abstract
У статті актуалізовано питання вивчення кращих іноземних практик змішаного навчання у вищій освіті. Автори наголошують, що і змішане навчання нині виявилися одними з найпопулярніших технологій сьогодення, у зв1язку із тим, що дозволяє скористатися гнучкістю і зручністю дистанційних технологій курсу та перевагами традиційного (аудиторного) навчання. Мета дослідження полягала у аналізі та узагальненні досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Завданнями – аналіз зарубіжних праць науковців провідних країн світу щодо впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти та визначення кращих практики змішаного навчання у вищій освіті.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HA Статистика L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Date Deposited: | 09 Dec 2021 13:24 |
Last Modified: | 10 Dec 2021 09:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12388 |
Actions (login required)
View Item |