МДПУ репозиторій

Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2021) Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. с. 410-420. ISSN 2412-1142

[img] Text
Аналіз досвіду змішаного навчання.pdf

Скачати (424kB)

Резюме

У статті актуалізовано питання вивчення кращих іноземних практик змішаного навчання у вищій освіті. Автори наголошують, що і змішане навчання нині виявилися одними з найпопулярніших технологій сьогодення, у зв1язку із тим, що дозволяє скористатися гнучкістю і зручністю дистанційних технологій курсу та перевагами традиційного (аудиторного) навчання. Мета дослідження полягала у аналізі та узагальненні досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Завданнями – аналіз зарубіжних праць науковців провідних країн світу щодо впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти та визначення кращих практики змішаного навчання у вищій освіті.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HA Статистика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 09 Груд 2021 13:24
Останні зміни: 10 Груд 2021 09:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12388

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу