Гурова, Тетяна та Рябуха, Тетяна та Зіненко, Наталя та Гостіщева, Наталя (2019) Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 92-99. ISSN 2219-5203
Text
106-14-PB-92-99.pdf Скачати (273kB) |
Резюме
У статті з’ясовано можливості мобільних технологій навчання іноземної мови. Проаналізовано вітчизняну та зарубіжну науково-методичну літературу з проблеми дослідження. Розкрито зміст поняття «мобільне навчання», наведено його найбільш поширені трактування. Доведено, що мобільне навчання має чималу перевагу перед традиційним, оскільки забезпечує високу інформативну ємність матеріалу, стимулює пізнавальну активність студентів, гарантує безперервність процесу навчання. Схарактеризовано наявні мобільні програмні додатки для навчання англійської мови, зокрема для формування й розвитку лексико-граматичних мовних навичок і мовленнєвих умінь в аудіюванні, читанні й говорінні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PD Германські мови P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 10 Лист 2021 11:19 |
Останні зміни: | 10 Лист 2021 11:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12283 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |