МДПУ репозиторій

Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами

Матюха, Г. В. та Кузнєцова, Є. Г. (2019) Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (22). с. 87-94. ISSN 2219-5203

[img] Text
Педагогика_22-87-94.pdf - Опублікована Версія

Скачати (266kB)

Резюме

У статті розкрито специфіку роботи вчителя іноземної мови з учнями з особливими освітніми потребами. Це, зокрема, здатність учителя розробляти доступні, адаптовані матеріали для засвоєння; уміння складати індивідуальні програми навчання для учасників інклюзивного освітнього процесу; упровадження в практику педагогіки партнерства; інформування батьків про успіхи їхніх дітей у засвоєнні освітньої програми; володіння інформацією про індивідуальні особливості, інтереси та потреби учнів. Акцентовано на необхідності психолого�педагогічного супроводу старшокласників з особливими освітніми потребами під час навчання їх англійської мови, зокрема англомовного спілкування, розглянуто інтерактивні методи як найбільш ефективні в інклюзивному освітньому процесі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 13 Жов 2021 09:31
Останні зміни: 13 Жов 2021 09:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12187

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу