Матюха, Г. В. та Кузнєцова, Є. Г. (2019) Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (22). с. 87-94. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_22-87-94.pdf - Опублікована Версія Скачати (266kB) |
Резюме
У статті розкрито специфіку роботи вчителя іноземної мови з учнями з особливими освітніми потребами. Це, зокрема, здатність учителя розробляти доступні, адаптовані матеріали для засвоєння; уміння складати індивідуальні програми навчання для учасників інклюзивного освітнього процесу; упровадження в практику педагогіки партнерства; інформування батьків про успіхи їхніх дітей у засвоєнні освітньої програми; володіння інформацією про індивідуальні особливості, інтереси та потреби учнів. Акцентовано на необхідності психолого�педагогічного супроводу старшокласників з особливими освітніми потребами під час навчання їх англійської мови, зокрема англомовного спілкування, розглянуто інтерактивні методи як найбільш ефективні в інклюзивному освітньому процесі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 13 Жов 2021 09:31 |
Останні зміни: | 13 Жов 2021 09:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12187 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |