Мілько, Наталя (2020) Діалогічний метод у пізнанні, спілкуванні та навчанні. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (25)). с. 21-25. ISSN 2219-5203
Text
Стаття 2020.pdf Скачати (7MB) |
Резюме
У статті проаналізовано діалогічну форму спілкування та її використання в навчальному процесі як ефективного засобу розвитку особистості майбутнього фахівця. Діалог розглядається як особливе дидактико-комунікативне середовище, яке створює умови для актуалізації особистісних функцій його учасників, а також принципово нові передумови організації та гуманізації спільної діяльності в педагогічному процесі. Саме діалог є способом продуктивної суб'єктної пізнавальної та соціокультурної діяльності, зокрема майбутніх фахівців, тому визнано його значущість у формуванні як життєвих компентентностей, так і професійних, що уможливлюють самостійне та незалежне інтелектуальне мислення, здатність до етичної і морально-духовної взаємодії з іншими людьми, до системної, педагогічної модернізації організації навчального процесу на інноваційних засадах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 30 Вер 2021 12:20 |
Останні зміни: | 30 Вер 2021 12:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12159 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |