Тарнавська, А. В. (2021) Використання англомовних ігор і вправ для логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр., 3. с. 321-325. ISSN 2710-3730
Text
Tarnavska_321_2021.pdf - Опублікована Версія Скачати (183kB) |
Офіційний URL: http://obrii.org.ua/usec/
Резюме
У статті розглядається проблема ефективності застосування англомовних ігор і вправ для логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Пропонується англомовний матеріал для різних напрямів логіко-математичного розвитку старших дошкільників, висувається припущення щодо важливості такого поєднання для засвоєння дітьми англійської лексики у математичних видах діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 22 Черв 2021 10:13 |
Останні зміни: | 22 Черв 2021 10:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12013 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |