МДПУ репозиторій

Опис експериментального дослідження з формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій

Бурцева, О. Г. (2021) Опис експериментального дослідження з формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 35-39. ISSN 978-966-992-394-3

[img] Text
kpu.zp.ua_pedconf_лютий_2021 тези_removed.pdf

Скачати (717kB)

Резюме

Необхідність формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів засобами медіаосвітніх технологій набуває вагомого значення у зв’язку наявністю розвиненої інформаційно-комунікаційної структури в країні, наявності у споживачів (вчителів та здобувачів освіти) технічних пристроїв, які можуть забезпечити створення авторських медіа продуктів та комунікацію між всіма учасниками освітнього процесу засобами Internet, запитом суспільства на дистанційне навчання тощо [1]. Ці фактори призвели до активної ініціативної роботи вчителів з опанування сучасними засобами інформаційних технології, а отже є актуальною і проблема покращення підготовки майбутніх педагогів в цьому аспекті в освітньому процесі університету.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 15 Черв 2021 09:18
Останні зміни: 15 Черв 2021 09:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11969

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу