Бурцева, О. Г. (2021) Опис експериментального дослідження з формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 35-39. ISSN 978-966-992-394-3
Text
kpu.zp.ua_pedconf_лютий_2021 тези_removed.pdf Скачати (717kB) |
Резюме
Необхідність формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів засобами медіаосвітніх технологій набуває вагомого значення у зв’язку наявністю розвиненої інформаційно-комунікаційної структури в країні, наявності у споживачів (вчителів та здобувачів освіти) технічних пристроїв, які можуть забезпечити створення авторських медіа продуктів та комунікацію між всіма учасниками освітнього процесу засобами Internet, запитом суспільства на дистанційне навчання тощо [1]. Ці фактори призвели до активної ініціативної роботи вчителів з опанування сучасними засобами інформаційних технології, а отже є актуальною і проблема покращення підготовки майбутніх педагогів в цьому аспекті в освітньому процесі університету.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 15 Черв 2021 09:18 |
Останні зміни: | 15 Черв 2021 09:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11969 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |