МДПУ репозиторій

Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі

Матюха, Г. В. та Лозова, І. П. (2021) Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). с. 184-188. ISSN 978-617-7055-81-4

[img] Text
МСК 11 збірник-184-188.pdf

Скачати (655kB)

Резюме

Провідна роль у здійсненні модернізації системи безперервної іншомовної освіти і підвищенні якості освітнього процесу з англійської мови завжди належала і належить учителю. Успішність його реалізації залежить від професійної компетентності педагога. Аналіз сучасних наукових досліджень засвідчив інтенсивну педагогічну рефлексію навколо визначення сутності терміну «професійна компетентність» та його головних параметрів. В концепції «Нової української школи» компетентність визначається як динамічна комбінація поглядів людини, її знань, навичок і умінь, способів мислення та інших особистих якостей, цінностей людини – тобто здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність. Зазначені показники дозволяють їй самостійно й ефективно реалізовувати цілі педагогічного процесу. Для цього потрібно знати педагогічну теорію, уміти застосовувати її в практичній діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 09 Черв 2021 12:14
Останні зміни: 09 Черв 2021 12:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11917

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу