Надольська, Ю. А. та Вишнева-Ільїна, К. (2021) Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності. Мова. Свідомість. Концепт (11). с. 230-234. ISSN 978-617-7055-81-4
Text
Надольська Ю.А._стаття.pdf Скачати (859kB) |
Резюме
Активний розвиток суспільства та посилена діджиталізація інформативного простору спонукають учнів до абсолютно нового типу мислення, яка дає змогу пристосуватися до постійних соціальних змін, генерувати нові ідеї, а також здійснювати комплексний аналіз отриманої інформації та давати їй об’єктивну оцінку. Саме тому в сучасному освітньому просторі важливу роль відіграє формування критичного мислення, як основу навчальної діяльності та допомагає школярам оволодіти основними компетентностями, необхідними для соціалізації особистості та формування її індивідуальності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 07 Черв 2021 06:48 |
Останні зміни: | 07 Черв 2021 06:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11870 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |