Надольська, Ю. А. and Вишнева-Ільїна, К. (2021) Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 230-234. ISSN 978-617-7055-81-4
![]() |
Text
Надольська Ю.А._стаття.pdf Download (859kB) |
Abstract
Активний розвиток суспільства та посилена діджиталізація інформативного простору спонукають учнів до абсолютно нового типу мислення, яка дає змогу пристосуватися до постійних соціальних змін, генерувати нові ідеї, а також здійснювати комплексний аналіз отриманої інформації та давати їй об’єктивну оцінку. Саме тому в сучасному освітньому просторі важливу роль відіграє формування критичного мислення, як основу навчальної діяльності та допомагає школярам оволодіти основними компетентностями, необхідними для соціалізації особистості та формування її індивідуальності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PD Германські мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Кафедра німецької філології |
Date Deposited: | 07 Jun 2021 06:48 |
Last Modified: | 07 Jun 2021 06:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11870 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |