МДПУ репозиторій

Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності

Надольська, Ю. А. та Вишнева-Ільїна, К. (2021) Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності. Мова. Свідомість. Концепт (11). с. 230-234. ISSN 978-617-7055-81-4

[img] Text
Надольська Ю.А._стаття.pdf

Скачати (859kB)

Резюме

Активний розвиток суспільства та посилена діджиталізація інформативного простору спонукають учнів до абсолютно нового типу мислення, яка дає змогу пристосуватися до постійних соціальних змін, генерувати нові ідеї, а також здійснювати комплексний аналіз отриманої інформації та давати їй об’єктивну оцінку. Саме тому в сучасному освітньому просторі важливу роль відіграє формування критичного мислення, як основу навчальної діяльності та допомагає школярам оволодіти основними компетентностями, необхідними для соціалізації особистості та формування її індивідуальності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 07 Черв 2021 06:48
Останні зміни: 07 Черв 2021 06:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11870

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу