Дубяга, С. М. (2021) Потенціал занять з англійської мови щодо розвитку творчого мислення майбутніх вчителів початкової школи. Мова. Свідомість. Концепт (11). с. 216-219.
Text
Мова. Свідомість. Концепт збірник 10 (я).pdf Скачати (815kB) |
Резюме
у статті наголошується на можливості створення умов для розвитку творчого мислення майбутніх учителів не тільки в умовах аудиторного, але й змішаного та дистанційного навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 02 Черв 2021 11:39 |
Останні зміни: | 02 Черв 2021 11:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11801 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |