Шевченко, Світлана Віталіївна (2021) Психологічні аспекти вивчення проблеми булінгу: вітчизняний та зарубіжний досвід. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали ІІ Всеукраїнського форуму. с. 103-109.
Text
тези_Шевченко С.В..pdf Скачати (464kB) |
Резюме
В Україні проблема булінгу лише починає вивчатися. Даною проблемою займаються багато вчених. Вперше проблема шкільного насильства була описана ще на початку 20 століття – в 1905 році, коли К. Дьюкс опублікував про це своє дослідження, але по справжньому системне дослідження було проведено скандинавськими дослідниками, такими як Д. Олвеус. П.П. Хайнеманн, А. Пікасо, Е. Роланд [2]. Вони розробили концепцію булінгу і визначили це поняття як утиск, дискримінацію, цькування. В подальших дослідженнях цієї проблеми, різними дослідниками висувалися свої визначення цього явища, але всі вони відображали наявність великої групи соціальних, психологічних і педагогічних проблем, супроводжуючих фізичне, психічне насильство по відношенню до людини або групи людей, яке відрізняється тривалістю і нездатністю людини захиститися перед агресором.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 31 Трав 2021 12:26 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 17:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11789 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |