МДПУ репозиторій

Навчання розв’язуванню сюжетних задач на основі діяльнісного підходу в роботі вчителя початкової школи

Фефілова, Тетяна Володимирівна та Слушнікова, Світлана Анатоліївна (2021) Навчання розв’язуванню сюжетних задач на основі діяльнісного підходу в роботі вчителя початкової школи. The world of science and innovation: abstracts of vi international scientific and practical conference, 14-16 January 2021. с. 1120-1131. ISSN 978-92-9472-197-6

[img] Text
1 Фефілова.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У статті розповідається про діяльнісний підхід у навчанні математики в початкових класах. Розкривається суть діяльнісного підходу, відмінність від інших методів навчання, указується на особливість використання діяльнісного методу під час проведення уроків математики. Показано застосування даного методу при розв’язуванні арифметичних задач у 1 класі. Ключові слова: діяльнісний підхід, компетентнісний підхід, модернізація системи освіти, здобувачі освіти, графічне моделювання задачі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 13 Квіт 2021 05:16
Останні зміни: 24 Трав 2021 10:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11655

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу