МДПУ репозиторій

Комплексний підхід до вивчення слова на уроках української мови в початкових класах

Дубяга, С. та Протас, В. (2018) Комплексний підхід до вивчення слова на уроках української мови в початкових класах. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 14–16 черв. 2018 р.. с. 103-108.

[img] Text
Дубяга, Протас.pdf

Скачати (386kB)
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 11 Бер 2021 08:46
Останні зміни: 25 Трав 2021 07:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11571

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу