Дубяга, С. та Протас, В. (2018) Комплексний підхід до вивчення слова на уроках української мови в початкових класах. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 14–16 черв. 2018 р.. с. 103-108.
Text
Дубяга, Протас.pdf Скачати (386kB) |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 11 Бер 2021 08:46 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 07:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11571 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |