Дубяга, С. М. (2002) Інформаційно-ціннісний підхід у навчанні дітей читання. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: збірка матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 30-31 жовт. 2001 р., 2. с. 121-124.
Text
2002.pdf Скачати (3MB) |
Резюме
У статті описується інформаційно-ціннісний підхід до навчання читання молодших школярів на уроках навчання грамоти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 10 Бер 2021 10:48 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2021 12:02 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11555 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |