МДПУ репозиторій

Інформаційно-ціннісний підхід у навчанні дітей читання

Дубяга, С. М. (2002) Інформаційно-ціннісний підхід у навчанні дітей читання. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: збірка матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 30-31 жовт. 2001 р., 2. с. 121-124.

[img] Text
2002.pdf

Скачати (3MB)

Резюме

У статті описується інформаційно-ціннісний підхід до навчання читання молодших школярів на уроках навчання грамоти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 10 Бер 2021 10:48
Останні зміни: 22 Квіт 2021 12:02
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11555

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу