МДПУ репозиторій

Особливості організації тьюторського супроводу підлітків

Осадча, К. П. (2016) Особливості організації тьюторського супроводу підлітків. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр., 52-53. с. 211-216. ISSN 2074-8922

[img] Text
Pipo_2016_52-53_28.pdf

Скачати (390kB)

Резюме

У статті висвітлюються вікові характеристики підлітків, відповідно до яких особливості організації тьюторського супроводу учнів середніх класів набувають специфічних рис. На основі аналізу наукових праць (Ковальова Т.М., Кунаш М.А., Ісакова О.А., Трегубова О.Г. та ін.) у статті розглядаються ці специфічні особливості. Тьюторський супровід в основній школі розуміється як педагогічна діяльність, суть якої полягає в превентивному освоєнні учнем компетенцій, умінь і навичок самостійного планування освітнього і життєвого шляху, формуванні і реалізації індивідуальної освітньої програми, умінь і навичок вирішення проблемних ситуацій. Зазначається, що тьюторська діяльність з учнями середньої школи в основному спрямована на підтримку інтересу до навчання з орієнтацію на вибір групи предметів, що цікавлять, та допрофільну підготовку. З’ясовано, що основними у тьюторській діяльності з учнями середньої школи є діагностичні методики, метод проектів, метод портфоліо, а також такі форми роботи як консультації, тренінги, змагання, навчально-дослідна діяльність.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 24 Лют 2021 11:45
Останні зміни: 24 Лют 2021 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11506

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу