МДПУ репозиторій

Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції

Осадча, К. П. (2018) Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 61. с. 223-227. ISSN 2311-5491

[img] Text
Osadcha.pdf

Скачати (341kB)

Резюме

У статті подано короткий генезис та аналіз розвитку тьюторства у Франції: від ідей Сократа, Песталоцці, Квінтіліана та Я. А. Коменського до експериментів Л. Леграна, зародження тьюторства однолітків та запровадження тьюторату в усіх університетах Франції наприкінці ХХ століття. На основі аналізу наукових джерел у французьких онлайн бібліотеках виділено коло інтересів науковців стосовно тьюторства: академічне тьюторство, тьюторство однолітків, підготовка тьюторів для навчання на підприємствах, підготовка тьюторів для дистанційного навчання та для інклюзивної освіти. Зроблено висновок про те, що у Франції активно здійснюється підготовка тьюторів до навчання у компаніях незалежними консалтинговими організаціями та підготовка учителів для тьюторської діяльності у сфері інклюзивного навчання. В статье дан краткий генезис и анализ развития тьюторства во Франции: от идей Сократа, Песталоцци, Квинтилиана и Я. А. Коменского к экспериментам Л. Леграна, зарождению тьюторства сверстников и внедрению тьютората во всех университетах Франции в конце ХХ века. На основе анализа научных источников во французских онлайн-библиотеках выделен круг интересов ученых относительно тьюторства: академическое тьюторство, тьюторство сверстников, подготовка тьюторов для обучения на предприятиях, подготовка тьюторов для дистанционного обучения и для сферы инклюзивного образования. Сделан вывод о том, что во Франции активно осуществляется подготовка тьюторов для обучения в компаниях независимыми консалтинговыми организациями и подготовка учителей для тьюторской деятельности в рамках инклюзивного обучения.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 24 Лют 2021 11:23
Останні зміни: 24 Лют 2021 11:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11505

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу