МДПУ репозиторій

Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду

Ібрагімова, Л. А. (2020) Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. Інноваційна педагогіка, 1 (30). с. 44-48.

[img] Text
Методи та засоби.pdf

Скачати (293kB)
Офіційний URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/30-1

Резюме

Проблема формування алгоритмічного мислення залишається однією з найбільш актуальних у процесі підготовки студентів комп’ютерного напряму підготовки. Як можна вдосконалити навчання із застосуванням нових методів і засобів формування алгоритмічного мислення? Ці питання постають перед викладачами інформатики та програмування. Постійно ведуться пошуки нетрадиційних методів і засобів із формування алгоритмічного мислення. У дослідженні автор аналізує та узагальнює досвід зарубіжних науковців із формування алгоритмічного мислення в процесі навчання інформатики та програмування. Описується використання на практиці таких засобів, як візуально-блокове середовище Alg-Design, робототехніка Lego, KALA робот в середовищі KAREL та навчальне середовище – Alice, метод вигадування ігрових алгоритмів. Не новий, але ефективний засіб із формування алгоритмічного мислення KALA Robotic у середовищі KAREL довів свою ефективність у процесі навчання інформатики. У методі вигадування ігрових алгоритмів визначено роль учителя – від традиційного вчителя до тренера, та п’ять основних кроків для досягнення результату. Результати рефлексії дослідження – це нові проблеми, які потрібно розв’язати, завдання рефлексії – з’ясувати ефективність алгоритму. Використання візуально-блокового середовища Alg-Design сприяє дизайнерським навичкам. Візуальне програмне середовище мотивує студентів і заохочує до створення особистих проєктів. Експериментально доведено, що використання навчальних, візуально-блокових середовищ і робототехніки сприяє підвищенню мотивації студентів до навчання, що, зі свого боку, плідно впливає на формування алгоритмічного мислення, без якого неможливе подальше рішення та написання складних задач із математики та інформатики.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 24 Лют 2021 09:37
Останні зміни: 24 Лют 2021 09:37
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11491

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу