МДПУ репозиторій

Дослідження творчих здібностей дітей дошкільного віку із ЗПР засобами арт-терапії

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Дослідження творчих здібностей дітей дошкільного віку із ЗПР засобами арт-терапії. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики, 1. с. 56-59.

[img]
Перегляд
Text
tmpE754.pdf

Скачати (91kB) | Перегляд

Резюме

На сучасному етапі розвитку освіти в Україні постає багато питань, пов'язаних з проблемою підготовки дитини до школи. Особливо гостро ці питання постають, коли мова йде про дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Такі діти потребують особливої уваги з боку педагогів та психологів. Але перед тим, як навчити дитину із ЗПР, необхідно знайти до неї підхід та виявити шляхи педагогічного та психологічного впливу для досягнення найвищих результатів. Щоб вирішити цю проблему, треба насамперед діагностувати рівень творчих здібностей дітей. Дитинство є найбільш сприятливим для розвитку творчості дитини.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 28 Січ 2021 09:35
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11391

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу