Александров, Д. В. та Александрова, Юлія Олександрівна (2020) Метафорична репрезентація концепту «Освіта» в філософії постмодерну. Фактори розвитку педагогіки і психології в XXI столітті. с. 7-11.
|
Text
ТЕЗИ pcenter.kharkiv_июнь_2020-7-10.pdf Скачати (516kB) | Перегляд |
Резюме
Педагогічний дискурс описаний за допомогою комбінацій метафоричних моделей, на тій підставі, що метафора, як особлива форма репрезентації концептів, є базовою когнітивної одиницею зберігання інформації, що підтримує концепт в мовній свідомості і грає істотну роль в породженні та інтерпретації педагогічного дискурсу. Відтак, затребуване в філософії постмодерну поняття «дискурс» використовується нами для пояснення сукупності тематично і культурно взаємопов'язаних педагогічних наративів (вербально-опосередкована діяльність), яка передбачає розвиток і доповнення іншими наративами, і розглядається як система апеляцій до певних концептів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 28 Груд 2020 13:49 |
Останні зміни: | 28 Груд 2020 13:49 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11225 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |